Termeni și condiții

Cum comand produsul?

1. Comandarea produselor se face prin apăsarea butonului COMANDĂ prezent în dreptul fiecărui produs. Prin apăsarea butonului dat, veți confirma că sunteți de acord cu toate condițiile de vînzare stipulate în comanda Dvs. În urma plasării comenzii, veți fi contactat de către un reprezentant EMALL.

2. Pentru a comanda telefonic este suficient să contactați Departamentul Vînzări la unul dintre numerele de telefon:

  • +373 788 40 888

Consultantul nostru vă va oferi informațiile necesare procesării comenzii și vă va acorda tot sprijinul pentru a selecta produsul care să satisfacă cerințele dvs. În cazul în care nu știți ce ar trebui să alegeți.


Livrarea produsului

Produsele comandate se livrează în or.Chișinău, utilizînd modalitatea și termenul de livrare alese de dvs. la efectuarea comenzii.

  • Comenzile întocmite pînă la ora 13:00, pot fi livrate în aceiași zi.
  • Comenzile întocmite după ora 13:00, sunt livrate în ziua următoare.

Pentru comenzi cu o valoarea mai mare de 500 lei (inclusiv TVA) livrarea se face gratuit în raza or.Chișinău, de către curierii EMALL. La comenzile cu valoare mai mică de 500 lei (inclusiv TVA) se percepe o taxă de livrare în sumă de 40 lei, care este inclusă în factura dvs.

La ridicarea produselor de la sediul nostru, nu se percepe nici o taxă de livrare.

  • Livrarea comenzii a cărei greutate nu depășește 20 Kg se efectuează pînă la locul destinației (apartament, oficiu, etc.).
  • Livrarea comenzii a cărei greutate depășește 20 Kg se efectuează pînă la scara blocului sau a oficiului.

În cazul livrărilor pe raza or. Chișinău, livrarea se face prin personalul propriu al EMALL.

Vă rugăm să verificați produsele primite prin curierii EMALL sau prin firmele de curierat rapid partenere, în momentul primirii, formulând eventualele reclamații în prezența curierului și înainte de a semna pentru primirea bunurilor. EMALL își rezervă dreptul de a nu lua în considerare reclamațiile cantitative și calitative care nu țin de condițiile de garanție și care sunt efectuate după primirea produselor și plecarea curierului.

În cazul ridicării produselor de la sediu vă rugăm să verificați produsele în prezența personalului nostru, fiind obligația Dumneavoastră să nu semnați pentru primire până la verificarea corespunzătoare a produselor.


Achitarea produsului

EMALL iți oferă următoarele modalități de plată:

  • plata în numerar,
  • plata prin transfer,
  • plata cu numerar prin depunere în contul nostru bancar,
  • în curînd și alte metode de plată.

Pentru plata prin transfer sau depunere de numerar solicită de la reprezentantul nostru, rechizitele bancare.

Efectuarea unei comenzi pe site-ul www.emall.md reprezintă acordul dumneavoastră cu termenii și condițiile din această pagină.

Informațiile furnizate sunt folosite numai în scopul pentru care au fost introduse (efectuarea comenzilor și prezentarea ofertelor speciale sub formă de newsletter), conform legilor în vigoare. EMALL nu furnizează adresa dumneavoastră de e-mail unor terți, nu încurajează spam-ul și nu face publice datele furnizate de clienții săi fără acordul explicit al acestora.

În unele cazuri (comenzi de valoare mare, produse care nu sunt în stoc, clienți care nu au mai comandat de la noi sau care nu și-au onorat comenzile anterioare), pentru onorarea unor comenzi, este necesară achitarea unui avans de cel puțin 30% din valoarea produsului.

Produsele comercializate prin intermediul www.emall.md sunt noi, în ambalajul original al producătorului și în momentul livrării sunt însoțite de certificatul de garanție. De asemenea, atât prețul cât și specificațiile tehnice prezente pe site nu reprezintă nici un fel de obligație contractuală, și pot fi schimbate fără o notificare în prealabil. Fotografiile și specificațiile produselor au caracter informativ. Pot exista diferențe între acestea și produsul respectiv.


Garanție

Condițiile de garanție sunt în conformitate cu prevederile legale în vigoare.
La solicitarea garanției este necesară prezentarea produsului defect în ambalajul original, împreună cu accesoriile aferente, fotocopii după factura fiscală și certificatul de garanție. În cazul în care produsele ajung neînsoțite de aceste documente, produsele pot fi returnate solicitantului/expeditorului fără a i se soluționa garanția.

Garanția se soluționează la centrul de deservire autorizat al producătorului, adresele cărora sunt specificate în certificatul de garanție sau în factură. Perioada de garanție începe de la data livrării mărfii către cumpărător. Revizuirea de către Companie a termenilor de garanție nu se aplică în raport cu produsele achiziționate anterior.

Nu fac obiectul garanției produsele care prezintă defecte fizice precum: lovituri, crăpături, ciobiri, componente/piese arse sau plesnite etc., etichete sau sigilii de garanție deteriorate, îndepărtate sau modificate, produsele utilizate în condiții neadecvate (tensiuni de alimentare necorespunzătoare, supunerea la variații mari de temperatură și presiune, șocuri mecanice, manipulare incorectă, utilizarea produselor în condiții de umiditate, praf, noxe sau sub acțiunea substanțelor chimice etc.), setări și instalări incorecte, surse defecte, prize fără împămîntare, pătrunderea de lichide, metale sau alte substanțe în interiorul echipamentelor, intervenția mecanică sau plastică asupra produselor, conectarea sau deconectarea anumitelor componente în timpul funcționării echipamentelor, virusări, rescrieri greșite de BIOS etc. precum și produsele la a căror instalare s-au folosit incorect programele de instalare sau au fost utilizate alte drivere ori programe decât cele originale.

Produsele software nu fac obiectul garanției. EMALL nu își asumă răspunderea pentru pierderile de date cauzate de eventualele defecțiuni sau în perioada care echipamentul se afla la sediul firmei noastre. În cazul solicitării nejustificate de acordare a garanției ne rezervăm dreptul de a cere beneficiarului contravaloarea manoperei de investigare a produsului reclamat ca fiind defect.

Indiferent de modul de transmitere a comenzii (pe site, prin e-mail, telefonic, prin altă metodă) acceptarea acestei comenzi, deci încheierea acordului de voință și a contractului de vânzare-cumpărare se face în momentul semnării de către client a facturii ce însoțește produsul. Factura ține loc de contract de vânzare-cumpărare. Lansarea comenzii, e-mail-ul automat care se transmite după primirea comenzii și discuțiile telefonice, prin e-mail și prin orice alte metode, cu personalul EMALL, nu constituie acceptări ferme ale comenzii și deci nu semnifică încheierea contractului la distantă.


Reclamații

Dacă în momentul de vînzare-cumpărare s-a iscat un conflict, Administrația EMALL va identifica o cale de compromis pentru al soluționa pe cale amiabilă.

În cazul unei reclamații, puteți contacta Agenția pentru Protecția Consumatorilor a Republicii Moldova folosind următoarele coordonate:
MD-2012,
mun. Chișinău, str. V.Alecsandri 78, tel: 022-741-464

Linia fierbinte: 080028028
www.consumator.gov.md